środa, 7 lipca 2010

Spełnione Marzenie!

Nie pisałam wcześniej, bo nie chciałam zapeszyć. Później też nie pisałam , bo dochodziłam do siebie. Ale teraz już muszę i chcę napisać. Spełniło się moje ogromne marzenie! Patrząc na mojego męża kupującego bilety, a potem już na koncercie nie mam wątpliwości, że jego też! Trzeciego dnia festiwalu Open'er w Tent Stage swój pierwszy koncert w Polsce dała Regina Spektor. I my tam byliśmy! Słuchaliśmy! i chyba do rana nie mogliśmy w to uwierzyć.


Fot. P. Gulda, Gazeta Wyborcza Trójmiasto

W prostej kwiecistej sukience, prawie bez makijażu (poza czerwoną szminką, oczywiście) zasiadła za ogromnym koncertowym fortepianem. Towarzyszyła jej wiolonczela, skrzypce i perkusja. O naszych wrażeniach i emocjach trudno pisać, więc zostawię to w pamięci. Ale niesamowita była szczerość Reginy - jej absolutne zaskoczenie tym, że ogromny tłum ludzi (z Tent Stage po prostu ludzie się wylewali) śpiewa z nią wszystkie piosenki. Była tym onieśmielona, co zresztą widać na zdjęciach z koncertu. Głośna i niekończąca się radość po każdym utworze była tylko przetykana wielokrotnymi "Dziękuję" Reginy. Wyglądało to tak, jakby z zaskoczenia nie mogła nic innego z siebie wydusić. To wszystko potwierdził perkusista, który po zakończonym koncercie wrócił na scenę, żeby zrobić publiczności zdjęcia.

My też długo nie mogliśmy dojść do siebie.

5 komentarzy:

  1. Niestety nie wiedziałam kto zacz , ale teraz już wiem i wcale się nie dziwię,ze taki koncert spełnił Marzenie. Dzięki za otwarcie uszu na nowe doznania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłuchałam sobie jej utworów właśnie i jestem pod wrażeniem.
    Bardzo dobra muzyka i piękny głos.
    Zazdroszczę tej uczty muzycznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncert i nasz ukochany artysta na żywo to zawsze jest niesamowite przeżycie! rozumiem Cię doskonale bo sama miałam okazję spełnić swoje muzyczne marzenie i długo nie mogłam dojść do siebie! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia są właśnie po to ;)
    Cieszę się wraz z Tobą! :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą kobietę, to co ona wyprawia ze swoim głosem! Nawet moje dzieci ją lubią:)
    Zazdroszczę obcowania z nią na żywo, też miałam tam być!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń