wtorek, 10 sierpnia 2010

Znalazłam!!!

Szybko, przedwyjazdowo....
Lubię zmierzać się z nowymi materiałami i technikami. Filcowanie jest jedną z tych technik, które mnie urzekły od samego początku. I znalazłam chyba rzeczy, które chciałabym z niego wykonywać. Jakkolwiek dziwnie by to brzmiało chcę wykonywać z filcu... naczynia! Pojemniki, koszyki, miski! I to na dodatek z elementami drewnianymi. Prototyp powstał - na prezent ślubny, dla osób którym chcieliśmy podarować coś wykonanego własnoręcznie. I jestem rzeczywiście zadowolona.

Szybka prezentacja (zdjęcia robione na szybko przed wyjazdem na ślub):







Zafilcowane drewienko oczywiście prosto z Bałtyku. Cały pojemnik filcowany na mokro, tylko gałązka na sucho.

Dużo zaległości do pokazania gromadzi się na pulpicie komputera.

Dużo szkiców i projektów w głowie w związku ze znalezieniem pola filcowego, w którym czuję się niezwykle dobrze.

Wiele jeszcze rzeczy niespakowanych....a jutro obiad zjemy już w Norwegii. Więc spieszę szykować się do krainy, w której zrozumiałam co to znaczy przestrzeń, w której odkryłam smak powietrza, w której pierwszy raz spotkałam filc :)

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie - genialne - no i coś, czego jeszcze nie widziałam! Czekam dalszych wytworów i z całego serducha życzę udanego odpoczynku! Proszę pozdrowić te wszystkie przestrzenie od Annaszy, jestem pewna, że ja także je kiedyś odwiedzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne i pomysłowe połączenie.Czekam niecierpliwie na dalsze pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie widzialam! Widze, ze glowe masz pelna pomyslow i to swietnych ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda interesująco!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna połączenie...życzę wiatru we włosach ale by tech pomysłów nie wywiał!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana!życzę cudownego pobytu w tej magicznej krainie! Wracaj wypoczęta i natchniona!:)
    Świetny pomysł z tymi pojemnikami:) Można robić np takie ogromne stojące filcowe kosze na zabawki lub inne rzeczy:)i to drewienko zamiast uchwytu..:)pięknie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity pomysł i piękne wykonanie. To cudownie znaleźć swoja pasję i się jej oddawać :))
    Cudownego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje pomysły! :) oryginalne :) udanego wypadu do Norwegii ;) :D my za tydzień będziemy w drodze do Polski :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt rewelacyjny ale nie wyobrażam sobie jak to zrobione jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Pojemnik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysl!!! Caly Twoj blog milutki i cieplutki. Rozgoszcze sie tu u Ciebie! Naciesze oko! Pozdrawiam z Irlandii (Irlandia to byl dla mnie taki raj na ziemi, cos jak dla Cebie Norwegia, mieszkam juz tu 7 lat...)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wyprawa. Witam znów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super pomysł ^^ czemu ja nigdy na jakiś taki nie wpadnę ;D Genialne :)

    OdpowiedzUsuń